Saturday, May 15, 2010

Rombongan dari Kangar Perlis




Seramai 80 orang rombongan dari Kangar Perlis telah memilih HomestayMelaka.com sebagai tempat penginapan mereka. Rombongan yang berasal dari Kampung Telok Kacang dan Kampung Jarak telah menempah sebanyak 4 buah homestay iaitu Homestay LP, Homestay MJ1, Homestay KT dan Homestay BC.

Terima kasih kepada Puan Rosmah diatas sokongan yang telah diberi kepada pihak kami dah harap kita bertemu lagi dimasa hadapan.

----------------------------------------------

Kepada Guru / Ketua Rombongan / JKKK / Ketua Pasukan:

Kos tempat tinggal bagi rombongan pelajar/dewasa kini menjadi aspek utama ketika melancong ke sesebuah negeri. Harga hotel yang mencanak tinggi dan jumlah yg dibenarkan tinggal sebilik yg terhad telah menjadi igauan dari segi perbelanjaan.

Kini kami menyediakan tempat tinggal homestay bagi kumpulan dalam bilangan besar yang ingin melancong ke Melaka Bandaraya Warisan Dunia. Dengan adanya 5 buah homestay dibawah jagaan kami, kami yakin dapat menampung keperluan anda. Kami juga ada menyediakan konsep "Melancong sambil Berjimat" iaitu penyediaaan Makanan dan Minuman untuk rombongan, jadi Tuan/Puan tidak perlu untuk makan di luar yang pastinya mahal dan tidak terkawal. Hubungi kami untuk menempah bagi rombongan!

Rafi
0126774777

Homestay Melaka memang berbaloi!
http://www.homestaymelaka.com

1 comment:

  1. Kita boleh dapatkan senarai homestay Melaka yang murah di Melaka berhampiran lokasi pelancongan di Bandar Hilir dan Klebang sila lawati;
    http://www.homestaymelaka.com.my atau http://homestaymelaka.worldheritage.com.my. Sila hubungi melalui telefon atau Whatsapp ke 013-2987378 (Hana) untuk tempahan.

    Bagi penginapan apartment dan hostel murah untuk rombongan ke Melaka berhampiran lokasi pelancongan di Bandar Hilir dan Klebang boleh lawati http://www.indahkembara.com

    Ataupun kita ada membawa rombongan pelajar ataupun kumpulan bolehlah mendapatkan pakej-pakej menarik untuk penginapan di Melaka dengan melawati http://pakejlawatan.worldheritage.com.my

    ReplyDelete